Factura electrònica
En aplicació de l’article 4 de la Llei 25/2013, de 27 de desembre d’impuls de la factura electrònica, els proveïdors poden expedir i remetre factura electrònica restant obligats els detallats en dit article.
En aquest sentit si les seves factures es fan amb format .xml només s’han de penjar a l’enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=100
Si en el seu dispositiu ordinador no es poden emetre factures en aquest format, hi ha diverses plataformes gratuïtes en les que es poden fer i trametre. Una d’elles, gratuïta, es el B2Brouter https://www.b2brouter.net/ca/login.html:
S’haurà d’introduir el NIF de l’Ajuntament P0822000F
El codi DIR de l’Ajuntament es L01082227, si el demana tres cops sempre es posarà el mateix.
- Oficina comptable: ..........
- Òrgan gestor: ...........
- Unitat tramitadora: ......
Des d’aquesta plataforma ja s’envia automàticament a l’Ajuntament.
Factura electrònica
L'Ajuntament posa a disposició de les empreses el servei de facturació electrònica, donant compliment a la Llei 25/2013 d'Impuls de la Factura Electrònica i Creació del Registre Comptable de Factures al Sector Públic.
Podeu accedir-hi mitjançant la plataforma E-FACT, que posa a disposició de les administracions públiques catalanes i dels seus proveïdors sistemes d'emissió, recepció i intercanvi de factures electròniques.
Beneficis per a les empreses:
- Intercanvi de la informació sense error entre l’Administració i proveïdors (les dades originals arriben a destí per mitjans electrònics sense cap tipus d’entrada manual).
- Registre d’entrada de les factures electròniques per part de les administracions en un termini màxim de 24h des del seu lliurament, així com la reducció dels temps de tramitació.
- Com a proveïdors disposareu de totes les garanties en la recepció i registre de les factures i podreu agilitzar l’inici de còmput dels terminis de cobrament.
- Estalvi de costos en la generació i emissió de factures en format electrònic enlloc de la factura en paper.