Servei d'Arxiu Municipal
El Servei d’Arxiu Municipal de Sant Llorenç d’Hortons és el servei de l'ajuntament destinat a l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local. El servei gestiona els documents que provenen de les oficines municipals i són d’utilitat per a l’administració municipal i per garantir els drets dels ciutadans, els documents de conservació permanent, i fons i col·leccions de particulars, entitats i organismes vinculats al municipi de Sant Llorenç d’Hortons. L´Arxiu Municipal de Sant Llorenç d’Hortons forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona des de l’any 2006
Serveis
Els serveis que ofereix són:
- Consulta de fons
- Reprografia
- Assessorament a arxius d'entitats i associacions
- Suport a la investigació
Horaris de consulta
Horaris de consulta: de dilluns a divendres de 9 a 14 h. Hores convingudes.
Consultes i informació: 93 771 60 00 o st.llorensh@ajhortons.cat
Accés i consulta
Per poder consultar la documentació de l’arxiu municipal, cal:
- Omplir una instància a l’OAC on constin les dades de qui fa la consulta i els documents que vol consultar i/o una breu explicació del tema d’interès o bé a la seu electrònica
- Des de l’arxiu es contacta amb l’interessat per informar-lo que ja pot passar per les dependències de l’Ajuntament a consultar la documentació
- Si la documentació consultada és per algun treball en concret, al finalitzar-lo s’agrairà que se’n lliuri una còpia a l’arxiu per tal que futurs investigadors no hagin de realitzar la mateixa feina així com per enriquir el fons de l’Arxiu Municipal
- Tota activitat de recerca ha de respectar el dret a la privacitat de les dades personals
- Si es reprodueix digitalment algun document, caldrà deixar-ne una còpia a l’arxiu