Es presenta un nou procediment per fer més àgils les sol·licituds de les entitats

Dimarts, 15 d'octubre de 2019 a les 00:00

El passat 3 d’octubre, a la Sala de Plens es va presentar el nou procediment per a les entitats de Sant Llorenç d’Hortons que hagin de demanar ajuts i permisos a l’Ajuntament a l’hora d’organitzar actes.  Uns procediments que també s’agilitzaran amb el nou Registre d’entitats ja que, un cop inscrites, serà més fàcil identificar-les i tenir les dades de tramitació indexades.
A la presentació hi van assistir l’alcalde i els regidors de l’equip de govern, així com el secretari municipal, la tècnica de cultura i el nou responsable de comunicació.
El nou procediment té l’objectiu de fer més àgil el dia a dia de les entitats i del personal de l’Ajuntament pel que fa a la presentació d’instàncies i documents per a les activitats extraordinàries que es duen a terme. A més de poder-les realitzar telemàticament, les entitats podran demanar consell als tècnics municipals en els casos de dubte. Així mateix, es va presentar una guia de recomanacions que inclouen la guia d'ambientació la de gènere i la del consum de d’estupefaents i alcohol.
El document amb la guia a seguir el podreu trobar al web de l’Ajuntament.

Darrera actualització: 15.10.2019 | 13:26